01.04.2014

Mare Eveniment – Inceputul – Luna Rosie 15 aprilie – Pleiade 31 martie, 2014 - Anna Merkaba

Picture
Mare Eveniment – Inceputul – Luna Rosie 15 aprilie – Pleiade 31 martie, 2014 - Anna Merkaba

Chiar daca este asteptat un eveniment (evenimente), personal sunt sceptic atunci cand se dau date exacte, dar va puteti folosi discernamantul si propria responsabilitate.
Evenimentul anuntat, se spune in articol, va fi unul istoric si extraordinar:

„Un eveniment de mari proportii va avea loc pe data de 15 aprilie, la eclipsa de Luna.”
„Ecuatia E=mc² va juca un rol foarte important in zilele care vor urma”.

Au fost date mai multe date de catre diferite surse pentru aceasta luna aprilie pentru diferite evenimente.

Articolul poate fi citit in intregime in original aici:

http://sacredascensionmerkaba.wordpress.com/2014/03/31/grand-event-the-beginning-april-15th-blood-moon-pleiades/
 

34 de comentarii:

  1. Ce mare eveniment se preconizeaza?

    RăspundeţiȘtergere

  2. ZAP – actualizare 31 martie 2014
    01/04/2014

    Picture
    Pe scurt: In 28 martie a fost „efectuat” noul dolar emis de Trezorerie (Treasury Reserve Note). Anuntul oficial este programat duminica 6 aprilie. Băncile se vor inchide pentru 24 ore.

    http://galacticconnection.com/poofness-update-3-31-14/

    RăspundeţiȘtergere
  3. https://www.youtube.com/watch?v=TQuf9BWOHfk&list=LLuBPlZTF6TGO0g58QgcgsxA Mihai-Cristian

    RăspundeţiȘtergere
  4. Namaste Maria
    Namaste tuturor din aceasta familie frumoasa
    pentru cei interesati in Generatoru de Energie Quantica
    exista o noua pagina de net special pentru aceasta:
    in limba engleza
    http://be-do.com
    si un site din Luxemburg in limba germana:
    http://qeg.lu/
    sursa informatiei:
    http://prepareforchange.net/archives/quantum-energy-generators-forum-announced

    RăspundeţiȘtergere
  5. Buna dimineta Mary!Vad vechi prieteni pe aici,asa ca ii salut si pe ei.Constantin,am citit ca te-ai plictisit de serviciul in slujba stapanilor lumii si ti-ai luat liber sa-ti gasesti adevarata cale.Chiar,ce iti place sa faci cel mai mult?Ca doar tre' sa fie o activitate care sa te pasioneze sau pe care poti s-o faci foarte bine.Ia lumineaza-ne si pe noi,poate cineva din cei ce citesc aici te pot ajuta cu ceva.Ca doar pentru asta sunt pritenii,nu?Tu,Mihai cu ce te mai ocupi?Mai trec ai nostrii pe sus sa te salute?Ca nu ai mai pomenit nimic de ei...Iar acum sa revenim la oile noastre..Este o problema cu datele exacte si ai mei evita sa-mi dea vreuna,ca daca ma agatam de vreo data si nu ieseau socotelile ,o luam la vale urgent si atunci toata familia venea pe cer,sa ma ridice din noroiul 3d.Si stiti care-i treaba?Pamantenii sunt asa de imprevizibili si evenimente la care s-a lucrat mult in cer,au fost data peste cap de inconsecventa oamenilor.De aia nu-mi mai dau date precise ca se gaseste iar vreao buturuga mica sa rastoarne carul mare.Nu cred ca faptul ca trecem prin tot felul de portaluri,va produce o revolutie in marea masa a oamenilor.Ar fi ideal sa fie asa,dar uitati-va in jur:pe unii nici daca i-ar lovi trenul nu se muta din ale lor,asa ca o amarata de energie n-o sa-i clinteasca deloc!Si sa evitam sa ne mai agatam de viitor,pentru ca prezentul,acest vesnic ACUM,va face ca acel viitor sa existe.Noi am venit sa traim prezentul pentru ca viitorul dorit sa se manifeste.Despre modul cum functioneaza liniile temporale,despre vitorul cel mai probabil si modul in care se intretaie toate, ca acel viitor sa devina posibil noi nu avem cea mai vaga idee.Am citit un gramadoi de definitii asa ca am intrebat si eu ca tot omul,despre viitorul lumii.Ceea ce am primit a fost o senzatie doar,transmisa pe cale intuitiva ...''uite ,asa-i''.Intuitia e mult mai mult decat mintea noastra logica si ceea ce am primit nu se poate transpune in cuvinte ,in conceptele mintii limitate.Toate definitiile date timpului sau altor dimensiuni sunt imagini aproximative ale adevarului.Mary,daca tu mai ai alte idei,expunele aici.Daca nu ne-am agata atat de datele exacte !Ca rolul nostru este sa facem treaba pentru care am venit,asta nu intra in cap nimanui!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric Lya eu nu m-am agatat niciodata de date exacte,sper ca sunteti si voi destul de treziti sa stiti ca lucrurile nu au cum a iasa la linie ,pentru ca se mai gaseste unul sa se duca sa traga un pui de somn ca i sa facut lene sa mai mearga.Daca privim in jur sunt vre-o 5 miliarde care merg ca melcul prin viata sau prin propria lor evolutie,asa ca de ajuns la un final vom ajunge noi ,dar nu la o data anume pamanteana ci una cosmica.

      Ștergere
    2. Lya,iti multumesc pentru altruism ,si daca vrei ca sa nu mai fac nici filozofii, si nici sa nu adaug putin exgerat nimic la nimic, ma gandeam sa-ti scriu cumva pe o adresa de mail daca pot si daca vrei ori o primesc de la tine prin Maria pe mail-ul meu, si vedem ce se poate face ,si daca poti sau nu sa ma ajuti ,si ulterior in functie de rezultat vom decide, in sensul daca vor vrea cumva sa ma ajute in aceasta problema, si dintre ceilalti din a noastra Celesta Familie. Din cate am vazut pana Acum, nu pot spune decat ca sunt destul de rezervati in cam toate, desi se spune ca sunt de cutare sau cutare constiinte unii, coform alegerilor lor. Si din ce deduc sunt mai bine cu destule in cam toate. Dar vom vedea. Nu m-am plictisit Lya de a munci, dar peste tot nu pot sa ma adaptez la marile compromisuri ale acestei lumi a lor ultra-mizerabile; si Acum e super-greu sa poti munci cumva, respectand aceasta paradigma caci efectiv nu mai existi aici.Sa vedem ce imi raspunzi tu Acum. Daca vrei pe mail ,si mai vorbim legat de acest subiect neplacut. Namaste,Lya. Dinu.

      Ștergere
    3. Scrie adresa de mail lui Mary si ea o sa mi-o dea mie .Vezi ca adresa ei este sus.Cred ca uneori si un sprijin moral este destul pentru cineva dintre noi care a fost dat de pamant!Si nu stii de unde sare iepurele,la final!

      Ștergere
    4. Lya,vad ca te-ai dat la fund adica te-ai retras "in spatele scenei",Acum daca ai avut intentia modesta sa zicem ,desi esti totusi imprevizibila ,sa ma ajuti cumva ,daca da sa vedem cum... Maria este mai dura putin ,cu acel celebru al ei "asa ti-ai ales..." si deci astept oferte cum putem comunica in spiritul tau altruist. Am vazut si eu desenele ,si pot spune ca sunt remarcabile ,si nu sunt prea simplu de facut . Deci cum facem? Iti dezvalui aici si Acum adresa de mail, sau sa-ti trimit un "cv" pe o adresa ce mi-o comunici cumva? Sau ,Maria daca vrei si poti s-o afle de la tine si sa-mi faca o "oferta" ? Raspunzi oricum simplu cu "da" sau "ba" nu cred ca ai stilul de a lasa ceva in coada de peste...Dinu.

      Ștergere
    5. Scuze,nu am vazut mesajul de mai sus,insa i-am spus lu'Mary ca astept adresa aia de email,pe undeva.Normal ca vreau sa vorbim, ca altfel nu mai ziceam.Macar sa vad daca te pot convinge ca esti o fiinta extraordinara.Asta chiar va fi o provocare.Scrie emailul ala,ca eu pana acum am tot desenat ca mai am destul de finisat la o noua serie de desene si nu ma pot abtine,ma mananca mana si trebuie sa le fac!Astept!

      Ștergere
    6. Am gasit mesajul de pe mail,eu sunt cam in urma cu treaba,acum il citesc,numai scrie emailul aici..

      Ștergere
    7. Daca tii neaparat asa in vazul tuturor,fie : constantyn1967@gmail.com sau/si melculcucasainspinare@gmail.com sau iontapalaga@yahoo.com sau constantin_smarandache@yahoo.com si ar mai fi vreo doua dar eu zic ca ajunge.... Dinu.

      Ștergere
    8. Eu i-am trimis mailul tau Dinu,dar stiu eu ce face Lya?:)) Nu a zis nici ca la primit ,nici ca nu la primit.

      Ștergere
    9. Ptiu,ce tehnologie tampita!Pai am tot trimis mesaje la adresa aia,dar nici nu ajung.O sa mai incerc si maine,ca acum sau culcat copii si ei stiu ce e de facut ca eu sunt tufa la chestiile tehnice.S-o lasam pe maine,ca si netul merge de zici ca sta!pa,noapte buna

      Ștergere
  6. o zii minunata tururor :-)

    Quantum Energy Generator PLAN IN ENGLEZA:

    http://qeg.lu/files/qeg-user-manual-3-25-14.pdf

    QEG PLAN IN GERMANA:

    http://qeg.lu/files/qeg_dt.pdf

    QEG PLAN IN ITALIANA:

    http://qeg.lu/files/QEG%20-%20manuale%20d'uso%20(traduzione%2027-3-14)%20(1).pdf

    sursa: http://qeg.lu/index.php/bauplaene

    RăspundeţiȘtergere
  7. Am intels ca resetarea financiara globala (sau doar americana)s-a infaptuit deja si ar urma doar anuntul la toate televiziunile si inchiderea bancilor 24 de ore,ce credeti despre asta?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asteptam...ce putem face:)))

      Ștergere
    2. Era de asteptat sa fie asa la cat de penibili in gandire pot fi cabalii, si mai ales armata numeroasa a lor de slugi ; nu vor pricepe niciodata ca gata inseamna...gata !!!!!!!!! Cu asemenea creaturi intunecate ,nu se poate altfel,ele sunt compromise din fasa si sunt mai ales irecuperabile!!!!!!!!! Dinu.

      Ștergere
    3. Ma scuzati, dar cuvantul asta resetare nu inseamna stop si de la capat? Cum s-a dat stop daca totul functioneaza mai departe ca inainte? / Simona

      Ștergere
    4. Simona,noi asa intelegem..stop si de la capat..dar este doar un stop in tara respectiva.Acum se spune ca la americani se face acel stop ,vom vedea unda de soc in viitor, pentru ca daca ei schimba banii lor,adica dolarul,el va avea alta cotatie,deci va influenta totul.

      Ștergere
  8. Da nu putem face altceva... ,macar sa fie intr-un ceas bun :)))

    RăspundeţiȘtergere
  9. N-am inteles nimic! Simona

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca cineva foloseste numele meu si se distreaza copios. / Simona

      Ștergere
    2. Unii de plictiseala o mai iau si razna:))

      Ștergere
  10. Lya,ai mei au fost cam zgirciti cu aparitiile,poate unde vreo2- 3 ani m-au rasfatat...anul trecut in vara, mai aveam putin sa-i vad la fata, cit de jos au zburat.Cred ca anul asta au treaba de nu prea sau aratat,cine stie...:) Mihai-Cristian

    RăspundeţiȘtergere
  11. Mihai se pare ca ai nostrii au constatat ca am luat-o la deal cu evolutia si nu au de ce se mai inghesui La mine cel mai des vine sufletil flacara,ca altfel scot eu flacari pe nas,daca nu vine si trimite inlocuitori.cum mai face el.Macar are curajul sa-mi spuna ca ala cre tocmai m-a salutat nu era el ,ci altul din familie.In rest de care ori il intreb''dar unde-s ceilalti de nu mai vin''raspunde invariabil''au treaba''.Binenteles ca la mine nu mai e nevoie sa vina tot clanul,ca acum stiu de ei,stiu ca-s familia mea.El vine doar pentru ca mi-e dor de el,dar are in general aparitii scurte.Zice ca nu are nici o treaba pe aici,vine doar cat sa-l vad si pa,dispare el stie unde.Mihai,cred ca vor sa le ducem dorul,de aia s-au scumpit la vedere.Si mai cred ca Mary,stie de ce si-au rarit vizitele,dar nu cred ca ne va spune.Ne zici,MARY??

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca ai tai nu iti zic,de ce crezi tu ca ai mei ar fi diferiti?:))))) sunt din aceiasi oala toti,asa ca nu primesc raspuns:)))

      Ștergere
  12. Anunt foarte important!pentru toti cabalii si servitorii lor:PREDATI-VA suflete de piatra!Politia Galactica va intervenii cat de curand!Mai vi s-a dat a cata nu stiu sansa!dar ultima!!!!!!! (rilu -cocodilu)

    RăspundeţiȘtergere
  13. Rilu-crocodilu, sa sti ca Rila-iepurila te sustine intrutotul, vizavi de cererea ta de predare a cabalilor.Ce parere ai Maria,nu am dreptate?:))))) Mihai-Cristian

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sustinere maxima si de la mine:))))poate scapa lumea de ei ,parca sunt raie :))) dar si de aia mai scapi:)))

      Ștergere
  14. Multumesc Maria pentru sustinere si o mica completare...Rila-iepurila este cel care e agatat de frunzele morcovilor care i-ai oferit tu cabalilor, la clipul cu ISS,daca-ti aduci aminte :))) Mihai-Cristian

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,Rila Epurila este primiul pe lista:))) se tine tare de frunze:))
      Astia sunt ca paduchele care a vazut in frunte,dar nu stie ca va fi plesnit de nu se vede:))))

      Ștergere
  15. Ce bine ca familia mea stelara nu se arata mie pacatosul,sau poate asa am ales eu cand am venit pe Gaia prima oara,cand s-o termina "scoala" o sa fie reintilnirea de 1000 de ori mai inflacarata!Salutari alor mei si tuturora!Namaste!

    RăspundeţiȘtergere

Reţineţi: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.